HANNAMARTINA

TIPS: HÖST OCH VINTER

Publicerad 2013-11-06 16:00:00 i INSPIRATION, TIPS,

Nu när vi befinner oss mitt i hösten och vintern kommer närmare och närmare, så tänkte jag ge lite höst/vintertips, för att göra det kalla och det mörka mycket mysigare. Alltid bra att få lite inspiration när kylan kommer och man är lite höst/vinterdeppig. 
 
♥ Se om din favoritserie, kryp ner i sängen och se avsnitt efter avsnitt
♥ Gör en kopp te och sätt dig på ditt favoritställe i din lägenhet/i ditt hus och läs en bra bok
♥ Ha en spadag, där du har ansiktsmasker, fotbad, måla naglarna, ta ett långt bad/en lång dusch. Ta hand om dig själv och bara koppla av.
♥ Ta en höstpromenad med din hund, en vän, en familjemedlem eller ensam och bara andas in den friska kyliga luften och kanske fota alla fina löven eller snön, fota det du tycker är fint. 
♥ Hälsa på hos någon du inte har träffat på ett tag, en vän eller en familjemedlem, det är väldigt mysigt.
♥ Ha myskväll med dina bästa kompisar och kolla på film och prata och bara ha det skönt.
♥ Spendera en kväll med din familj, kolla på film och äta massa gott och bara umgås.
♥ Om du behöver plugga; gör det mysigt, tänd ljus, ta en kopp te och kanske några skorpor och plugga i lugn och ro. 
♥ Ta en shoppingtur, det piggar alltid upp (i alla fall för mig som gillar att handla nya saker). 
♥ Ta en låååång kvällsfika med en nära vän och prata om allt mellan himmel och jord.
♥ Gör något du inte gjort på länge, till exempel när snön har kommit gå ut med en vän eller om du har ett syskon och åka pulka- barnsligt kul!
♥ Något jag älskar är att ligga i sängen med bara ljus som är tända och antigen läsa, skriva dagbok, lyssna på lugn musik eller bara ligga och tänka på allt möjligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela