HANNAMARTINA

TIPS: BOK PÅ ENGELSKA

Publicerad 2013-11-03 21:11:43 i TIPS,

Jag har precis läst lite i min bok som jag ska redovisa i engelskan. Den heter "Let it snow", jag tycker den är väldigt bra. Det är tre författare som har skrivit den, så det är tre delar i boken. Har inte kommit jätte långt, men hittills så är det väldigt bra! Och jag rekommenderar den till alla som gillar läsa böcker på engelska! 
Och såhär ser den ut! 
Snart är det dags för mig att sova eftersom jag börjar klockan 8 imorgon och måste gå upp vid 6 tiden ungefär :( 
Godnatt, vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela