HANNAMARTINA

STORSTÄDNING

Publicerad 2013-11-17 13:25:45 i ALLMÄNT,


Idag är det storstädning på gång! Fixar i hela rummet, byter plats på lite saker så det ska bli bättre ordning och lite sånt. Sen ska vi sätta upp en hylla ovanför spegeln så jag kan ställa alla mina smyckesträd där istället för på skrivbordet! Kommer bild på det senare! Så nu är det mer plats på skrivbordet istället, superbra! Har även gjort plats för mina skolböcker så det inte ligger överallt i rummet utan de ligger i en låda nu. Jag har väldigt mycket saker, och då behövs mycket förvaring och man får flytta om lite för att det ska bli mer plats och sånt där och även rensa ut ibland så man slänger saker man inte använder. 
Men jag kommer lägga ut bilder när allt är klart! Nu måste jag fortsätta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela