HANNAMARTINA

SISTA LEKTIONEN

Publicerad 2013-11-11 12:36:47 i ALLMÄNT,


Sitter och väntar på att sista lektionen ska börja och det är svenska vi ska ha. Är jätte seg, blir alltid det efter prov, så jag längtar bara hem. Hade tänkt att inte plugga så mycket idag utan bara ha en dag utan plugg, men nej. Det blev inte så, för vi ska ha kapiteltest i engelskan, så måste öva på glosor och läsa igenom kapitlet, men det tar inte så lång tid. Men historiaprovet gick bra kändes det som- det var uppbyggt på ett speciellt sätt, så det var lite konstigt men ja det gick bra i alla fall. När jag kommer hem så ska jag fixa lite blogginlägg. Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela