HANNAMARTINA

ROSA!

Publicerad 2013-11-10 10:17:16 i

Jag skulle ju visa en tydligare bild på hur mina naglar blev efter att jag hade målat dem och här är den!
Jag tycker att detta nagellacket är jättefint och det passar till alla årstider. Härlig och fin på våren/sommare och den piggar upp på hösten/vintern! Jag har börjat fundera lite på hur jag ska ha på jul och nyår. Något grönt, guld eller rött på jul kanske och något silver/guld/glittrigt på nyår kanske? Vi får se!
Glömde helt bort att publicera detta igår. Men nu gör jag det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela