HANNAMARTINA

PLUGGAT IDAG

Publicerad 2013-11-27 22:13:48 i ALLMÄNT,

Idag har jag pluggat en del...
Bland annat franska, den där jävla uppsatsen! Sen även natur, samhäll och läst i min bok! 
Nu är jag så trött, så nu vill jag bara sova. Kommer säkert inte kunna sova för det... Typiskt mig.
Imorgon har jag ingen svenska, så jag börjar 12.05 och har gympa. Sen är franska inställd. Så jag kan gå hem när jag slutar (13.05). Men jag funderar på att gå på mattestödet för att få gjort lite matte, så jag ligger lite före planerigen, så jag kan fokusera på att träna inför NO provet som är nästa vecka. 
Nästa vecka alltså... då har jag 3 redovisningar och ett prov. Åh jesus kristus....! 
 
Nej, nu orkar jag inte mer! GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela