HANNAMARTINA

PLANER INFÖR MORGONDAGENS BLOGGINLÄGG

Publicerad 2013-11-05 20:00:00 i ALLMÄNT,

Tänkte blogga om följade: 
 
*Min gymnasieskola! Tänkte att det kunde vara passande nu när det är så många som ska välja gymnasium till våren, så kan det vara bra tänkte jag om ni fick veta lite om min skola och vad jag tycker om den. Sen ska jag även rekommendera några skolor som mina vänner går på, som de pratar gott om!
 
*Mina favoritsaker just nu, inom olika kategorier. För att inspirera andra (kanske, haha), och för att visa vad jag gillar att använda m.m
 
*Ska även berätta om en sak jag beställde från nätet för ett tag sen, en väldigt god sådan!
 
Det är vad jag har tänkt mig just nu! Sen får vi se vad det blir för något mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela