HANNAMARTINA

PISTACHIO

Publicerad 2013-11-30 13:11:40 i ALLMÄNT,


Har precis målat naglarna med ett nagellack som jag fick av Annalena. Det blev jättefint tycker jag! Märket Mavala är sjukt bra nagellack tycker jag och de har väldigt fina färger. 

Snart ska jag och Johan till Media Markt och kollar på teknikprylar, nördar som vi är, haha! Men det ska bli kul :)
Sen ska jag även plugga; engelska, svenska och matte. 
Igår var jag som sagt barnvakt åt min lillasyster. När hon hade somnat satte jag mig i soffan, kollade på tv en lite stund och sen pluggade jag en hel del faktiskt. Så avslutade jag det med att läsa. Lugn och skön fredagskväll, även fast jag pluggade. Sen kunde jag inte sova, somnade jättesent! Men ändå är jag pigg idag. Nu ska vi snart åka, kommer ett inlägg om ett tag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela