HANNAMARTINA

PAKET FRÅN FARMOR

Publicerad 2013-11-13 21:49:14 i ALLMÄNT,

Tänkte visa upp vad jag fick på posten av min farmor idag! 


Armbandet tycker jag är väldigt fint och om man köper det så stödjer det Kooperation utan gränser, och det gör det extra fint och extra betydelsefullt! // Här ser man lite information om organisationen, lappen låg i samma förpackning som armbandet // Sen fick en ring av henne som hon hade köpt i Hanoi (det ligger i Vietnam), det är gjort av buffelhorn. Väldigt speciellt material för en ring och den var fin! 
Tack farmor! :) 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-11-13 22:09:58

Du är fin vad du än tar på dig1

Men både armbandet och ringen passade
dig verkligen!

Det tycker farfar också1

kram hjärtat

Svar: Tack så mycket!! :) hälsa!
Martina Stolt-Eriksson

Postat av: Fredrika

Publicerad 2013-11-16 22:36:09

Å, armbandet var verkligen fint :)

Svar: Tack så mycket! :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela