HANNAMARTINA

NU FÅR DET VARA NOG MED PLUGG FÖR IDAG

Publicerad 2013-11-12 19:55:45 i ALLMÄNT,

Nu är jag så trött, jag vill bara ta det lugnt. Jag gick upp tidigt imorse och slutade sent och nu har jag även pluggat en del matte. Så nu ska jag läsa min bok jag har i engelskan och bara mysa i sängen. Åh vad härligt! Imorgon ska jag upp tidigt igen och åka till stan för att gå på bio med ca 200 elever från min skola. Samhällsklasserna + en naturklass. Vi ska se en anti-rastist film som jag nämnde igår. Hoppas den är bra! Som sagt så återkommer jag med en recension. Nu ska jag läsa lite och mysa! Hejdå matteplugg för idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela