HANNAMARTINA

NR 750 POLAT NIGHTS

Publicerad 2013-11-14 22:13:44 i ALLMÄNT,


Såhär såg nagellacket ut på, det som jag köpte igår! Det är riktigt festligt när det glittrar lite. Jag tycker om att måla naglarna på hösten/vintern för att det piggar upp tycker jag! 

Jag har inte riktigt haft tid att blogga idag, men i helgen kommer jag ha betydligt mycket mer tid för det! Idag har dagen bara rullat på i full fart och en massa saker som gjorts m.m. Började 10.50 idag med svenska redovisning, sen gympa, sen en snabbis på mattestödet för att sedan gå till franska lektionen. Efter skolan träffa jag Annie och vi åkte till Villan och pluggade tillsammans, fick en hel del matte gjort faktiskt. Så känner mig redo inför provet imorgon, så får vi se hur det går! När jag kom hem så duschade jag och gjorde det sista av matten, målade därefter naglarna och nu ska jag sova! Men vi hörs imorgon! Då blev inlägg kommer att komma upp. Godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-11-15 12:18:57

Snyggt!

Själv var jag på både manicyr och pedikyr i Hanoi. Mina naglar glittrar
fortfarande. Verkar vara ett härdigt lack man använt!
Kram farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela