HANNAMARTINA

NERDS ROPE

Publicerad 2013-11-06 21:22:37 i ALLMÄNT,

Jag skulle berätta om en sak som jag beställde hem från nätet för ett tag sen- och det är Nerds rope. Anledningen till att jag beställde det ar för att jag såg några som åt det i en video och så googlade jag på det och så fick jag fram detta och så ett tag senare så beställde jag det från Ebay, godiset kommer från USA. Det var e vild chansning om det skulle vara gott eller inte. Den sorten som jag letade efter var Nerds Rope Rainbow, alltså med flera olika färger och en aning smakskillnad mellan de olika färgerna, men den finns det bl.a jordgubb och blåbärssmak osv. Den som jag beställde va jättegod!! Den smakade syrligt men gott! Det är som ett rep i gelé kan man säga, som är rosa/röd (på min i alla fall) och sen är det hårda bollgodisar som är "fastklistrade" på. Jag fick hem fyra stycken såna långa remar, trodde det skulle vara fler, men såg fel. Men jag önskar mig mer i julklapp, för det finns i 24-pack och 12-pack! SÅÅÅÅÅÅ GOOOODAAAA!! Har bara två kvar! Så hoppas att jag får mer! REKOMMENDERAS VERKLIGEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela