HANNAMARTINA

TIPS: NAGELVÅRD!

Publicerad 2013-11-12 18:43:00 i TIPS,

Aloe Vera kräm för händer och naglar, den är jätte skön. Luktar fräscht och återfuktar verkligen händerna- köpte på Ullared för ca 13 kr! // Nagelstärkare från Kubiss, jättebra, hjälper naglarna väldigt bra- köpte den på Ullared för bara 10 kr! Kostar mellan 60-70 kr i stan // Diamond Hard, ungefär samma sak, fast det gör även att naglarna växer snabbare, kostade 33 kr på Ullared // Second Nail från Isadora, köpte jag på H&M för 70kr tror jag. Den är ljusrosa, väldigt ljus, det finns beige också. Men den är väldigt bra för naglarna // Nagelfil, tror jag använder den varje dag, har flera stycken. Vet doch inte var den kommer ifrån, jag fick med den med ett lösnagelpaket. Jag brukar sätta på en lösnagel om en nagel har gått av och är ful, så sätter jag på en så det ser finare ut. //
 
Mina naglar är lite ojämna just nu och rätt fula, men just nu är de fortfarande väldigt sköra. Ska nog måla om dem idag också om jag hinner. Men nu måste jag plugga matte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela