HANNAMARTINA

MIN VECKA

Publicerad 2013-11-11 19:26:00 i ALLMÄNT,

Glömde helt bort att blogga!
Men nu tänkte jag i alla fall berätta om hur min vecka ser ut, det är ju måndag idag. Så då får ni se lite vad jag kommer att ha för mig den kommande veckan. 
 
MÅNDAG: Historiaprov // Plugga lite engelska // Läsa min engelska roman som jag ska redovisa innan jullovet // Squats (är på dag 11, 110 stycken ska jag göra idag) // Mest ta det lugnt med tanke på att de är mycket plugg, det är viktigt att ta en pause när det är lite lugnare, men imorgon blir det plugg igen! 
 
TISDAG: Kapiteltest i engelskan // Plugga inför matteprovet :( // vilodag på squatgrejen (slutar kvart över fyra på tisdagar så kommer hem rätt sent... så det blir plugga hela kvällen)

ONSDAG:
Är egentligen ledig på onsdagar, men det är anti-rasistiska filmdagarna på vår skolan, så vi ska gå på bio och sen en film om det. Återkommer med recension om den // Sen ska jag och mamma till Kungsmässan igen hahaha! Får se om jag köper något! :D // Efter det ska jag plugga inför matteprovet // Squats

TORSDAG:
Lämna Frida på dagis för jag börjar 11 på torsdagar, och Johan är iväg på jobb och mamma börjar tidigt, så då ställer jag upp såklart! // Mattestöd i skolan, jag går på det för att slippa göra matte hemma, så då gör man läxan där och då ska jag dit för att repetera inför provet. // Hem och mysa med mamma + plugga lite mer på matten.

FREDAG:
MATTEPROV!!! HJÄLP // Slutar tidigare dock, så det är superbra! Historian är inställd, så jag slutar 12.30, så då ska jag hämta Frida från dagis, så hon slipper gå så länge på en fredag! // Mys hemma och ta det lite lugnt för en gångs skull. 

LÖRDAG:
Kanske vara med Sofia?? Vi pratade om det, men jag vet inte hur det blir?? Men jag tror det, eller hur det Sofia? ♥ Då är det bäst för dig att jag får sån god tacospizza ;)

SÖNDAG:
Börja lite med kemin och kolla vad vi har gått igenom osv, så jag börjar i tid inför provet! // och sen bara ta det lugnt! 
 
Nu ska jag gå ut en sväng med hunden! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-11 20:26:23

Jaaaaa💞💞💞😊💃👌

Postat av: Sofius

Publicerad 2013-11-11 20:30:07

Namnet kom inte med men du vet att det är jag hehe

Svar: Jag vet vem då är Sofius ❤
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela