HANNAMARTINA

MIN DAG

Publicerad 2013-11-13 20:45:00 i ALLMÄNT,

Jag är ju egentligen ledig på onsdagar. Men idag skulle vi på bio med resten av samhällsklasserna + en naturklass (som gick i 2an). (Recension kommer lite senare!) Så jag fick gå upp tidigt idag, eftersom vi skulle vara där kvart i nio. Sen innan och efter filmen så var det en tjej som pratade lite om filmen och hur man ser på folk m.m. Så ungefär 11.30 fick vi gå. Då åkte jag och mamma till Kungsmässan i Kungsbacka och åt först lunch och sen shoppade vi lite. Köpte även en julklapp till mamma när hon var i en annan affär.
Efter ett par timmar åkte vi hem igen och jag gick ut med våran hund (han heter Karlsson förresten, kom på att jag inte har sagt det). Mamma hämtade min lillasyster från dagis och sen dess har jag pluggat matte och klagat på matte med mamma, hehe. Matteprov är rätt svårt och det är på 3 kapitel och man ska kunna allt och det är så mycket och man blir helt yr. Nu måste jag dock plugga matte och fixa inlägget med recensionen. Den kommer upp snart så håll utkik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela