HANNAMARTINA

MIN DAG I BILDER

Publicerad 2013-11-07 18:19:00 i ALLMÄNT,

Varje morgon vaknar jag och så ligger min hund såhär bredvid mig // Ledig idag, för det är utvecklingssamtalsdag i skolan, så hade utvecklingssamtal på förmiddagen idag // Hos frisören som jag skrev tidigare idag // Köpte julklapp till Johan och två stycken till mig lillasyster Frida och även lite present som min kompis Sofia ska få imorgon, för jag tycker det är kul att köpa små presenter till mina kompisar ibland (och detta är något hon har pratat om) // Resten av kvällen har jag historia att se fram emot och sen hade jag helt glömt bort en samhällsgrej jag skulle göra så det måste jag också göra! 
 
Sen träffade jag även Olivia en snabbis! Hon kom till frisörsalongen och efter jag var färdig så promenerade vi genom stan och pratade om en massa saker! Det va så kul att se henne igen! Även om det bara blev en kort stund, var helt sprallg i kroppen efteråt- men vi ska ses snart igen, så fort vi fåt tid! Vi pratade lite om att ha en mini reunion i helgen med några av tjejerna och käka middag på någon mysig restaurang i stan, hoppas att det blir så och hoppas att jag hinner få undan mycket plugg så jag kan vara med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela