HANNAMARTINA

LUR

Publicerad 2013-11-21 18:35:22 i


Va inne på TGR idag, och då hittade jag en sån här. Det är en telefonlur som man kopplar in i telefonen och så kan man prata i den. Söt va! Var bara tvungen att köpa den. Men ska nog gå tillbaka och byta den mot den större modellen. Den lilla var så väldigt liten. Den lilla kostar 70kr och den större kostar 150kr. På designtorget kostar en sån ca 300kr så denna är ju billigare! Men ska nog byta den till den större! Såklart valde jag färgen lila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela