HANNAMARTINA

LÖRDAG KVÄLL

Publicerad 2013-11-16 19:13:32 i ALLMÄNT,

Jag som sa att jag skulle blogga mer i helgen. Men nej tydligen blev det inte så. Det har varit skönt att bara ta det lugnt. Fredagen spenderades med att inte gör någonting, förutom att kolla på Sverige-Portugal. Ganska tråkig match. Det hände nästan ingenting. Sen somnade jag... Haha
Idag så träffade jag några från min klass, vi fikade i Haga och sen gick jag och Sofia och kollade lite på Åhléns. Så åkte jag hem och åt. 
Har inte riktigt haft orken till att blogga. Men jag ska försöka få till lite roliga och bra inlägg imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela