HANNAMARTINA

LEDIG... ELLER?

Publicerad 2013-11-27 12:05:27 i ALLMÄNT,

Känslan när man vaknar på morgon och inser att man är ledig hela dagen idag är underbar! Tills man kommer på att man måste plugga hela dagen... :( 
Men oroa er inte! Jag kommer att blogga, som jag har lovat. Har några bra idéer om vad jag ska blogga om. Så det får ni veta under dagen när ni kollar min blogg! Kommer vara lite frågor, bilder, olika texter m.m. Nu måste jag sätta igång med min franska uppsats (herregud, hur ska det gå?! Det är frågan!!!!!) 
När jag är färdig ska jag be min kära vän Annie att läsa igenom den, eftersom hon är bättre än mig på franska, hihi! ♥
Så den här dagen ska bli produktiv! Jag har mycket energi, känner mig rätt taggad på att få mycket gjort + att ingen är hemma så jag jobbar helt ostört. 
Ska gå ut med Karlsson sen, så kanske jag kan ta lite bilder på vår fina park som inte är så fin lägre för det finns typ inga löv kvar... Men natur bilder i alla fall. 
Nu måste jag fortsätta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela