HANNAMARTINA

KUNGSMÄSSAN

Publicerad 2013-11-13 17:12:00 i

Mörkblått nagellack med glitter i: nr. 750 Polar Nights. Det var så fint så jag var bara tvungen att köpa det. Jag älskar Isadora Wonder Nail, det är jättebra nagellack! Och just nu kostar de bara 50kr på H&M. Det är bara att kommentera om ni vill att jag ska visa upp alla min Isadora Wonder Nail nagellack, har mer 7 stycken i alla fall (ifall ni vill ha lite bra tips på fina Isadora nagellack) // Ring från Gina Tricot, så fin!!! Kostade 79kr // Iphoneskal från H&M, 50kr. Det är så gulligt med vingarna :) // Skjorta från Gina Tricot, den är off-white och det är broderat på fickorna och längs armarna, jättefin tycker jag! (Sen får man ha något linne under, för den är lite genomskinlig // Leggings från JC, som jag fick av mamma. De sitter jättebra och är super sköna. De kostade ca 180kr har jag för mig. 
 
Var ju på Kungsmässan idag, och jag fick med mig lite grejer därifrån! Nu ska jag plugga matte. Kommer ett inlägg med outfit bild. Sen blir det något/några mer inlägg hoppas jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela