HANNAMARTINA

KÖPENHAMN- MARS 2013

Publicerad 2013-11-06 22:00:00 i

HIttade några få bilder från när jag och min kompis Annie var i Köpenhamn över dagen! Väldigt mysig stad, dock var det kallt och blåsigt, men det var superkul ändå! VI tog tåget dit jätte tidigt på morgonen, vi fick gå upp klockan 4 på morgon, tåget gick runt 6-tiden och sen åkte vi hem så vi var hemma vid 22.30 ungefär. Jag hade varit där en gång innan med mamma, och då åkte vi en weekend och hyrde en lägenhet. Jag tycker alla borde åka dit någon gång, det finns så mycket att se på och så mycket att göra och massa god mat. Vill åka dit igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela