HANNAMARTINA

KLART!

Publicerad 2013-11-17 18:55:06 i ALLMÄNT,

Äntligen färdig med allting! Städat i princip hela dagen! Lite jobbigt, men SKÖNT. Det blev jättebra med hyllan! Det kan ni se på bilden längre ner. Nu kan man tro att jag kan sätta mig och bara ta det lugnt, men inte det. Nu ska jag plugga lite läxor som vi fick över helgen. Men sen ska jag duscha, måla naglarna och läsa. Sen måste jag sova för jag ska upp 6 imorgon bitti. Men nu måste jag plugga för att bli klar! Lägger ut en bild på hur naglarna blev senare! 
 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-11-18 10:20:58

Oj va fint du har det på ditt rum. Skulle kanske behöva anlita dig emellanåt som inredare och städare?

Kram farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela