HANNAMARTINA

JAG IDAG

Publicerad 2013-11-06 15:25:26 i

Idag så åkte jag och mamma till Kungsmässan i Kungsbacka. Vi shoppade en del + julklappar. Det kommer komma ett separat inlägg om vad jag köpte med bilder och vad det kostade. Personligen tycker jag att Kungsmässan är mycket bättre än till exempel Frölunda Torg eller inne i stan. Alla mina favoritaffärer och även andra affärer är samlade på ett och samma ställe och sen är det dessutom mycket mer i ordning där, man hittar allt. I stan och på Frölunda Torg ligger allt hur som helst och man hittar ingenting. Får åka dit med mina kompisar någon dag också! Men nu tänkte jag lägga ut en bild på vad jag har på mig idag! 
 
En gammal klännning från Vero Moda // strumpbyxor från H&M
 
Väldigt enkelt outfit, men skön att ha när man bara är ledig och ska gå på stan. 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-11-06 16:36:07

Jag har aldrig varit på Kungsmässan.. heheh

Svar: Du måste du åka med ditt någon gång! Det är jättestort med massa affärer!
Martina Stolt-Eriksson

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-11-06 20:52:43

Det måste vi göra, det låter som ett jättebra ställe! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela