HANNAMARTINA

INTE PÅ BRA HUMÖR IDAG

Publicerad 2013-11-26 18:12:51 i ALLMÄNT,

Idag har varit en sån där dag som varit rätt så blä! Imorse var det helt okej, förutom att jag var trött, hade extra ont i halsen och orkade inte. Men det var okej ändå, åkte till skolan. På matte lektionen var jag helt virrig och skrev fel uppgift, fel tal, gjorde om ett tal, hoppade över ett tal och massa sånt. Var helt snurrig så jag visste inte riktigt vad jag höll på med.. Lite för trött och seg i huvudet. Sen efter lunch så sjönk energin, var inte god mat- levde på ris. Sen så blev natur lektionen inställd, så vi hade två timmars håltimme, vilket var väldigt onödigt när vi fick veta att vi kunde fått flytta upp engelskan eftersom läraren bara har vår klass efter lunch. Men vi fick sluta lite tidigare i alla fall. Var trött och hungrig på eftermiddagen. Men det blev lite bättre sen. Vänner är bra att ha kan jag säga er! Muntrar upp en bättre än man själv ibland. 
Just nu har jag hällt i mig en kanna te och ätit thaimat. 

Sen har det varit väldigt låg uppdatering de senaste dagarna. Men imorgon är jag ledig så då blir det bättre, det lovar jag! Nu måste jag tyvärr plugga resten av kvällen. Men imorgon ska jag se till att det kommer upp bra inlägg! Ha en fin kväll :) 

Kommentarer

Postat av: Hemlig

Publicerad 2013-11-26 22:14:40

Det va på tiden för ett inlägg 👌

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela