HANNAMARTINA

HEMMA

Publicerad 2013-11-20 19:30:40 i ALLMÄNT,

Kom hem för en stund sen. Varit en lång och bra dag och den är inte slut ännu. Gick upp vid halv nio imorse, åt frukost, klädde på mig och gick ut med Karlsson. Sen bar det av till skolan och gjorde labb. Efter det så gick jag till pappa. Han och Eddie var hemma för Eddie var lite förkyld. Så åt jag mat, gick ut med Pricken och pluggade. 
Vid tre tiden så bar det av mot Espresso House- där jag fikade med Olivia och Isabella. Sen gick jag och Olivia på stan och jag köpte en värmespray som skyddar håret när man lockar det (har ju redan rakt hår, så det behövs ju inte plattas, hehe). 
Ska även visa vad jag fick av Annalena och av pappa. Men det får bli i nästa inlägg! 
Köpte den på Åhléns för 60kr. Så jag ska testa ifall den är bra eller inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela