HANNAMARTINA

HÄRLIG SÖNDAG

Publicerad 2013-11-24 13:51:07 i ALLMÄNT,

Ingen vidare uppdatering igår, men vi gjorde massa annat. Var på Jul på Liseberg. Det var mysigt, men så sjukt kallt. Mina fötter domnade bort, först iskalla, sen kände jag dem inte längre. Vi köpte Fudge och spelade på de olika julen, sen fanns det en Fanny Michel bod med massa fina saker!! Hittade ett par jeans, en tunika, en sjal, väska, blus och armband- hade kunnat köpa allt det om jag hade haft pengarna! Fick ett armband av mamma, färgen rose med fem stenar på. Kan ta kort på det senare och visa. 
Vi var uppe rätt sent igår (jag var uppe senare än de andra, haha), kollade på Så mycket bättre först och sen kollade vi på en film som gick på tv, The Town hette den. Bland annat Ben Affleck var med i den. Den handlar som den irlänska maffian (tror att det var maffian i alla fall) i Boston. Den var faktiskt rent ut sagt SKITBRA.
 
Idag vaknade jag och fick frukost på sängen av min snälla mamma ♥
Så kollade jag lite på tv och sen var det dags att klä på sig, så åkte vi till Stora Holm. Det är ett mysigt ställe med ett fik och två affärer. Det är en gård som en familj äger med affärer, fik och massa hästar och sånt. Så då var vi där i ett par timmar- sen åkte vi hem! 
Nu sitter jag i mitt rum och läser, dricker te och äter pepparkakor, så mysigt! Te, det dricker jag flera gånger par dag nu, dels för att det är kallt och då är det mysigt med en kopp te, det är såå gott + att jag har väldigt ont i halsen och då är det skönt med något varmt som lindrar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela