HANNAMARTINA

GODNATT

Publicerad 2013-11-19 23:01:31 i ALLMÄNT,

Tyvärr blev det inget bloggande idag. Förlåt för det, men jag har helt enkelt fokuserat på annat idag. Först lång skoldag och sen när jag kommer hem så pluggade jag enda fram tills fotbollsmatchen började. Grymt snygga mål Zlatan gjorde! Sorgligt nog blev det ändå förlust för Sverige :(
Men imorgon så har jag lite idéer på vad jag kan blogga om. Har en lektion imorgon, har NO labb var tredje vecka, annars är jag ledig på onsdagar. Men imorgon har jag det. Sen ska jag till pappa och gå ut med deras hund för att hon ska vara ensam hemma för att Annalena (pappas fru) ska iväg på jobb (och pappa jobbar ju) och så ska jag gå ut med henne då och plugga där och även äta lunch! Så det är mysigt att kunna sitta där istället för att åka hem och sen tillbaka in till stan för att fika med mina kompisar. Så det blir mer blogginlägg imorgon! LOVAR!
För såhär dålig uppdatering ska det inte vara!!! 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-11-20 09:41:34

Jättebra kombination - hundvakt och plugg. Blir säkert inspirerande att byta miljö!
Är du där när pappa kommer hem med Eddie så får du säkert en jättepuss av honom också.

Kramar farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela