HANNAMARTINA

FRANSKA

Publicerad 2013-11-05 07:52:26 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Nu sitter jag och en kompis och väntar på att franska läraren ska komma. Är super trött idag och vill bara åka hem och sova, men det går inte... Slutar kvart över fyra idag också. Men jag är ledig imorgon och på torsdag, så det är skönt!! Jag är alltid ledig på onsdagar, men anledningen till att jag är ledig på torsdag är för att det är utvecklingssamtalsdag i skolan och då ska jag bara dit i 20 minuter med mamma och sen åka hem igen- så är i princip ledig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela