HANNAMARTINA

FAVORITSAKER

Publicerad 2013-11-06 19:53:59 i ALLMÄNT, INSPIRATION,

Min Brandy Melville klänning från Barcelona-ca 22 euro // Coco Cola, absoluta favoritdrickan // Ny fin dektrationsak till mitt rum från Hagahem-ca 50kr // Kopior av Yankee Candle, finns på Ullared-20kr för de små. LUKTAR SÅÅ GOTT!! // Doritos, yum! // Skor från Bianco: love!-ca 500kr // Cardigan från Marstrand // Våran fina kristallkrona, den är så fin! (vi har en till och en lite mindre också på övervåningen) // Mamma sydde ett fodral till min lampskärm som är så fin // Ny turkos ljushållare från Hagahem-ca 90kr // Favorit läppbalsam från Ullared (3-pack var det)-30kr // Mitt Martina halsband // Matt topplack från H&M-30kr // Min älskade säng, så skön! // Min mugg, dricker alltid ur den // NItsneakers från Sko Boden-ca 400kr // Quick dry nail polish från H&M, man sprutar på det på nagellacket och så torkar det men en gång, bra om man har bråttom!-ca 40kr // Juicy parfym, flaskan är så fin + att den luktar gott!! :)
 
Detta är några av mina favoritsaker/plagg just nu!! Så fint alltihop! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela