HANNAMARTINA

CRAZY ABOUT NAILPOLISH TAG ♥

Publicerad 2013-11-27 16:31:04 i FRÅGOR, INSPIRATION, TAGS,

Jag fick inspiration om den här tagen från en på youtube. Den korrekta tagen som hon inspirerades av var "Crazy about lipstick tag", men varken hon eller jag är inte speciellt galna i läppstift. Men nagellack, det gillar vi minsann!!!!!!! Så den tä nkte jag göra, så det kommer frågor + svar och bilder på det såklart! Nu kör vi! 
 
1. Hur många nagellack har du i din kollektion? 
Svar: Jag har 81 stycken nagellack, jag hade nästan 100 innan- men jag rensade ut de jag inte vill ha/de som var gamla. 
2. Hur gammal var du när du började använda nagellack?
Svar: Mamma målade väl dem ibland när jag var mindre, ca 5-6 år kanske? Jag minns inte riktigt. Sen började ju jag bita på naglarna vid 6 års ålder ungefär och slutade för bara ett tag sen. Man jag har nästan alltid fascinerats av nagellack. 
 
3. Vilket nagellack kan du inte leva utan?
Svar:Nr. 191 Gothic Black. Svart nagellack behöver man alltid, det passar till allt och är väldigt användbart!
4. Visa ett nagellack som får dig att sticka ut lite. 
Svar:Ett nagellack från L'oreal Paris, nr. 842 Sequin explosion. Det är så glittrigt och massa olika färger, så naglarna verkligen syns och det sticker ut väldigt mycket. Det är jättefint!
5. Vilket var det senaste nagellacket du köpte?
Svar: Det senaste jag köpte var från Isadora, nr. 750 Polar Nights. Sen fick jag ju tre nagellack: nr. 72 Nice, nr. 183 Pistachio och nr. 313 Twilight Blue
6. Vilket nagellack ångrar du att du köpte?
Svar: Detta nagellacket från TGR, nr. 46. Det är bra, men jag har ett i samma färg som är mycket bättre, så det var ju lite onödigt. 
7. Vilket nagellack är ditt favoritnagellack just nu?
Svar: Nr. 134 Pearl White. Köpte det på Ullared, och det är verkligen jättefint och jag har använt det jätte mycket! Har även bloggat om det tidigare, finns under kategorin skönhet. 
8. Ett nagellack som du verkligen älskar?
Svar: Det är ett nagellack från Isadora Sugar Crush, och det känns lite som sandpapper på naglarna. Men det är hur fint som helst och det glittrar! Det är i nr. 110 Turquoise Crush. Finns även bilder på hur det ser ut under kategorin skönhet. 
9. Det billigaste och dyrast nagellacket i din kollektion?
Svar: Nr. 120 Raspberry från Claudia (köpt på Ullared), kostade 10 kr. Har ett till från Claudia, som jag visade längre upp. Jättefint! De är faktiskt väldigt bra för att kosta 10 kr! (Har 2 nagellack från Kubiss också som kostar 10 kr). Sen det dyraste jag har är från O.P.I och de kostar ju 150 kr. Väldigt dyrt. Men det är jättebra verkligen. Detta köpte jag dock inte för fullpris, utan hittade det på rea. Men jag har ett till som jag fick i present och det är köpt för fullpris. Det heter You only live twice.
10. Gillar, älskar eller är du besatt av nagellack?
Svar: Jag är nog besatt av nagellack... haha! JAG ÄLSKAR NAGELLACK! Jag tycker det är så fint, naglarna ser så mycket finare ut. Det finns så många otroligt fina färger. Jag kan köpa nagellack hela tiden. Något jag vill ha är ett nagellack från märken Essie och China Glaze. Alla säger att de är jättebra märken. Jag fattar inte varför jag inte passade på att köpa ett China Glaze nagellack när jag var på Ullared?! Men jag ska ju ändå åka dit under 2014 så det får bli då! Men jag kanske kan önska mig Essie i julklapp eller något? Fast jag vet inte riktigt vilken färg jag vill ha... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela