HANNAMARTINA

COMMON WHITE GIRL TAG

Publicerad 2013-11-30 14:04:00 i FRÅGOR, TAGS,

Tänkte göra en tag med 20 frågor. Jag har inte läst så mycket om just denna tagen, hittade den på youtube bara. Så tänkte att det kunde vara kul att göra den! 
 
1. Favoritdricka från Starbucks?
Svar: Jag har bara varit på Starbucks i London och där drack jag Frappe, så jag får välja den. Men jag får väl testa något annat någon gång också! 
 
2. Hur lång tid tar det för dig att fixa dig på morgonen?
Svar: Jag går upp ungefär en och en halvtimme innan jag ska till skolan. Det tar inte så jättelång tid, jag brukar inte sminka mig på morgonen, innan gjorde jag det oftare. Men inte så mycket nu, men ibland händer det. Så jag år upp, klär på mig, bäddar sängen, äter frukost, borstar tänderna och går till skolan. 
 
3. Hur många egopix tar du per dag?
Svar: Det beror på om jag känner att jag är extra fin, så tar jag flera bilder för att jag vill lägga ut på instagram, och då tar man rätt många. Men annars jag gör inte det så jätteofta faktiskt.
 
4. Instagramföljare/bilder
Svar: Har inte så jätte många jämfört med mina vänner, jag är ca 65 stycken följare tror jag och sen har jag 30 bilder om jag inte minns fel.
 
5. Säger du OMG eller LOL?
Svar: Ja, jag säger oh my god och lol typ hela tiden, haha. Men jag säger liksom inte o-m-g, utan oh my god.
 
6. Använder du samma klädesplagg flera ggr?
Svar: Ja, det är klart! Om man köper något man gillar så är det klart att man använder det ofta. Kanske inte flera gånger samma vecka, men några i alla fall. 
 
7. Är du rasist?
Svar: Självklart är jag inte det! Jag fattar inte ens varför den frågan är med. Jag är absolute inte rasist.
 
8. Hur många tweets har du?
Svar: Jag har inte twitter, så jag har inga tweets hehe. 
 
9. Instagram, twitter eller tumblr?
Svar: Jag har varken twitter eller tumblr, så instagram blir det då! 
 
10. Vad lägger du mest tid på?
Svar: Just nu är det framför allt skolan. Sen är det familjen, naglar, läsa, sitta och kolla på telefonen (såklart!) och varra med vänner. 
 
11. Vilka är dina favorit youtubers?
Svar: Jag följer inte så jättemånga på youtube. Men de jag gillar är William Spetz (lillabloggen), han gör roliga videos (fast inte så mycket längre), theEllenShow, Jamie's World, MissJenFABULOUS m.fl.
 
12. Hur ofta målar du dina naglar?
Svar: Det går i perioder hur ofta jag målar dem. I början när jag precis hade slutat bita, så målade jag dem, hade det i två dar och målade om sen för det var så roligt (jag vet, jag är konstig haha). Sen går de av väldigt lätt för de är fortfarande väldigt sköra. Så då kan jag inte måla för det ser så konstigt ut. Men normalt sätt målar jag dem kanske 2-3 gånger i veckan. 
 
13. Är du en shopaholic?
Svar: Både ja och nej. Det går i perioder faktiskt. Ibland om jag har pengar som jag sparat eller om jag inte har shoppat på ett tag kan jag gå loss. Men för det mesta så är jag väldigt ekonomisk. Till exempel om jag har 500kr kvar av mitt barnbidrag, så tycker jag att det är lite och då shoppar jag inte, förutom om det inte är något jätte billigt eller nödvändigt haha. 
 
14. Hur många ggr har du sett Mean Girls?
Svar: Det verkar vara ett måste att se den filmen, haha. Men jag såg den för första gången med en av mina bästa vänner Olivia i början av detta året ungefär. Så en gång har jag sett den.
 
15. Äger du mycket kläder?
Svar: Man själv tycker ju inte det. Men jag tycker faktiskt det just nu, jag har massor, men det är mycket som jag inte använder just nu. Så får väl rensa ut lite snart.
 
16. Tar du kort på din mat innan du äter den?
Svar: Haha, ibland gör jag faktiskt det. Till exempel när det är något jättegott och jag vill dela med mig utav det på instagram haha!
 
17. Sminkar du dig varje dag?
Svar: Nej, det gör jag inte. Jag har inte tid, ork eller lust. Men ibland när jag vill känna mig extra fin, så gör jag det. Eller om jag ska iväg någonstans. 
 
18. Vad är dina genomsnittliga betyg?
Svar: Jag hade bara A, B och C. Sen hade jag ett D. Men de flesta var B och C. 
 
19. Hur staylar du oftast ditt hår?
Svar: För det mest har jag bara utsläppt, ibland med någon lite fläta eller nått eller så har jag det uppsatt i en tofs. 
 
20. Ser du alltid presentabel ut?
Svar: Nej, det kan jag inte säga att jag gör. Ibland går man runt i gamla myskläder hemma, med smutsigt hår och ser ut som en zombie... haha!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-21 22:44:35

Hej

Postat av: Hej

Publicerad 2015-08-21 22:45:09

Vadå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela