HANNAMARTINA

BRANÄS ♥

Publicerad 2013-11-07 19:30:00 i

I början av nästa år, så ska vi åka tillbaka till Branäs! Det ska bli så himla kul tycker jag! Vi var där mellan slutet på förra året och början av detta året- vi firade alltså nyår där! Och var faktiskt första gången jag åkte skidor, haha. Men man lärde sig ganska fort, jag gick i skidskola. Detta året ska jag tydligen få privatlärare en timme varje morgon. Vill helst inte gå i skidskola eller ha privatlärare, jag vill åka själv. Men det är väl alltdi bra att repetera allt igen. Det ska bli såååå himla kul i alla fall och vi ska dit med Johans syster och hennes familj. 
Rekommenderar verkligen att åka dit, det är ett bra ställe att kunna lära sig att åka skidor på och även ett bra ställe att åka till om man kan åka skidor. För det finns lätta backar och svåra backar. Jätte mysigt och alla som jobbar där är väldigt trevliga och duktiga! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela