HANNAMARTINA

30 RANDOM FRÅGOR OM MIG

Publicerad 2013-11-05 21:15:00 i FRÅGOR,

1. Namn:
 Martina

2. Stjärntecken:
 Vågen

3. Tre rädslor som du har: Spindlar, höga höjder, tång som finns i vattnet (blä).

4. Tre saker som du älskar:
 När det gäller människor/andra levande saker så är det: vänner, familj och mina husdjur. När det gäller saker och sånt så är det: min telefon, min säng och känslan att vara kär. 

5. Har du en bästa vän: 
Ja, några stycken som står mig väldigt nära.

6. Hur lång är du:
 1.74 tror jag.

7. Vad saknar du just nu: Vänner från min gamla skola. 

8. Din favoritfärg: Lila (har fler, men den ligger i toppen).

9. Är du kär i någon:
 Jag vet inte, svårt att säga...

10.  Drömresa: USA, Thailand, Australien

11. Favoritplats: 
Min säng och bland människor jag tycker om.

12. Favoritmat: Tacos, afrikana m.m

13. Är du någon gång ironisk: Ja, väldigt ofta!

14. Ögonfärg:
 Gråblå skulle man kunna säga.

15. Hårfärg: 
Blond/mörkblond

16. Favoritfärg på kläder:
 Mest neutrala färger, men gillar även att ha någon stark färg också.

17. Favoritfilmer: 

En oväntad vänskap, Life as we know it, The big wedding m.fl

18. Någon du älskar:
 Många ♥

19. Tatueringar/piercingar du vill ha: Tatuering vill jag ha, men har beslutångest om vad det skulle vara för motiv, det ska ju liksom sitta där för resten av livet. Men kanske ett litet hjärta någonstan?

20. Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade: Ja, det har jag :)

21. När höll du senaste handen med någon: Idag? Eller va det igår? Något sånt... hehe

22. Längtar du till något:
 Ja det gör jag! Bland annat till Branäs och när jag ska träffa Olivia för det var längesen nu!!

23. Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för: Ja, det gör jag väl. 

24. När kramade du någon senast: Idag. Sofia bland annat :)

25. Har du gått in i en dörr: Ja det har jag gjort och många gånger också. I vanliga dörrar, glasdörrar, ståldörrar, svängdörrar, grinddörrar m.m. Jag är lite klumpig av mig hihi. 

26. Har du ramlat ner för en trappa: Japp, några gånger. Men inget allvarligt hände haha!

27. Föredrar du att vara bakom eller framför kameran: Jag föredrar att vara bakom kameran, inte så mycket för att vara med på bild. Gör fåniga miner och ser helt knäpp ut...

28. Spenderar du pengar eller sparar du dom: Jag sparar mer än jag spenderar. Men ibland kan det väl hända att jag spenderar mer än vad jag sparar, men inte ofta. Jag är rätt ekonomisk av mig. 

29. Har du varit olyckligt kär: Ja... det har väl alla varit någon gång kan jag tänka mig.

30. Favoritcitat: Här är ett av dem ↓

Lite mer information om mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela