HANNAMARTINA

JULIGT ♥

Publicerad 2013-12-08 21:06:00 i INSPIRATION,

 Julstämning i våran lägenhet!
Jag vet att vissa av bilderna ser helt konstiga ut men så får det vara helt enkelt! Jag och min lillasyster har varsin minigran i våra rum, de är så gulliga! Längtar tills vi köper den stora granen och pyntar den och lägger alla paket under den, sååå mysigt! Och ja, vi har en julstrumpa till våran hund, ifall ni undrar varför det är en för mycket... Men han ÄLSKAR att öppna paket, det är det bästa han vet. Så då brukar vi slå in hundgodis eller någon hundleksak som han får öppna! :) 
Juligt och fint hemma, dock hat nästan i princip all snö regnat bort... och det är bara slask kvar som kommer frysa till is under natten. Då gäller det att vara i tid imorgon, kommer säkert vara mycekt förseningar och bilar som krockat m.m. Nu ska jag plugga lite samhäll och sen sova! Upp tidigt imorgon, börjar 8 :(

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-12-09 09:35:20

Jättemysigt med alla adventsljus och julpynt. Det behöver vi verkligen i denna mörka kalla årstid. Skönt att pappas och Annalenas resa till Fellingsbro gick bra. Vädret var ju inte optimalt.
Här ligger snön fortfarande kvar. Fint när det är vitt och rent. Molly gillar snön.
Kramar från oss gm farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela