HANNAMARTINA

NEW IN

Publicerad 2016-01-26 16:32:26 i ALLMÄNT,






Ryggsäck från Vans // mini-ryggsäck från Vans där man kan ha nycklar, pengar eller liknande när man reser // bodylotion som luktar mango från The Body Shop // Travelkit från Essie // Nude-tude ögonskuggspalett från The Balm och till fick man även en test på ögonprimern "Put a lid on it" 
(Inte de bästa bilderna men jag har som sagt ingen bra kamera så telefonen får duga, ska dock köpa mig en bättre kamera någon gång haha...) 
 
Min mamma har varit borta med jobbet förra veckan i Köpenhamn och hon köpte detta i taxfreen till mig förutom Vans grejerna för det köpte hon i en butik. Så himla snällt av henne! Jag hade inte alls väntat mig allt detta för jag och min lillasyster fick säga några saker som vi tyckte om/skulle vilja ha och så skulle hon köpa en grej var och så kom hon hem med det här till mig (min lillasyster fick också lite grejer). Men det var så billigt så mamma hade köpt fler grejer till oss. Älskar taxfree, så billigt och man kan köpa riktiga kvalité saker! Tack finaste mamma! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela