HANNAMARTINA

GYMNASIEARBETET

Publicerad 2016-01-20 16:07:46 i ALLMÄNT,

Nä man går i trean så är det något som alla måste göra och ett godkänt är ett måste. Det enda positiva med det här arbetet är att du kan bara få godkänt, du behöver inte kämpa för att nå enda upp till A. Det är skönt men det är fortfarande en extrem stress som skapas inom dig. 
Jag tänker på alla diagram som jag har gjort, alla enkäter som jag har sammanställt. Usch säger jag bara. Jag skulle väl inte heller säga att jag fick den bästa handledaren heller... Väldigt flummig och jag fick/får inte riktigt de svaren jag vill ha. Inga konkreta svar i alla fall. Men jag lämnade in mitt arbete när det skulle vara inne. 
Idag fick vi tillbaka dem och även lite respons om de ändringar som skulle fixas till. Jag hade två små grejer, jag skulle flytta en text till en annan rubrik och sen ta bort en mening i min inledning. Sen verkade han ganska nöjd. Så det har jag gjort nu när jag kom hem.
 
Nu har jag precis gjort en smoothie. Jag tänker inte ta kort på den för den ser verkligen jätteful ut. Färgen är brun/grön av något slag... 
Jag hade i spenat och grönkål för att få i mig lite nyttigt, jag är inte så förtjust i de gröna grönsakerna, haha. Inte tomat heller och några till. Jag är ganska kräsen när det kommer till sådant. Men jag lägger i en del av spenaten och grönkålen sen lägger jag i naturell yoghurt, banan, mango, blåbär och hallon. Igår hade jag inte hallon i så det är därför färgen blev som den blev haha! Men det smakar inte spenat eller blomkål men det är ändå där i så jag får liksom i mig det bra som är i dem. Nu ska jag plugga filosofi, mentis (mental träning, enklare att skriva så) och lite religion. Sen har Teen Wolf kommit idag också så det måste jag kolla på! 
Jag ska försöka lägga mig i hyfsad tid idag för jag börjar 8.15 imorgon och då måste jag få sova ordentligt innan och det har inte gått så bra de senaste nätterna... 
 
Olivia var förresten här igår och i förrgår. Vi hade det mysigt och kollade på film. Jag hade rensat ut en del kläder också så hon fick plocka på sig det hon ville ha och även två par skor.
Det är alltid roligt när hon är här för jag skrattar så mycket då och blir så mycket gladare i hennes sällskap. Min mamma säger det också och även att jag borde träffa henne mer än vad jag gör eftersom det gör mig så himla glad och jag är inte lika nere som jag annars är. Självklart skrattar jag och är glad men för det mesta är jag väldigt trött, nere och ganska tyst och vill vara för mig själv. Jag vet inte varför men jag har väl en deppig period, sover dåligt och blir väldigt negativ. Jag antar att det är stressen, mörkret ute och allmänt tonårsdepp. 
Jaja, nu måste jag plugga för det har jag inte varit lika duktig på denna veckan... hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela