HANNAMARTINA

DEN KOMMANDE USA RESAN

Publicerad 2016-01-27 13:02:00 i ALLMÄNT,

Nu ska jag berätta något roligt för er men som ändå ligger långt borta! Jag och mina kära vän Madde ska åka resa runt i Usa nästa år (sommaren 2017), vi tänkte åka i slutet av juni/i början av juli och vara borta i ca en månad! Det ska bli så kul och massor med pengar som behövs sparas. Vi tänkte först åka till Boston (för det är billigare att flyga dit än att flyga till New York) och sen åka buss från Boston till New York och sen flyga därifrån till Chicago och sen från Chicago till Miami och sen till Los Angeles och därifrån tar vi bussen till San Diego och sen flyger vi till San Francisco och på dessa ställen är vi kanske i tre dagar innan vi åker vidare till nästa ställe! Efter San Francisco så åker vi till resan huvudpunkt, nämligen HAWAII!!!!! Där är vi i en vecka och sen åker vi tillbaka hem (förmodligen kommer vi åka till något annat ställe i Usa i mellan eller någon annanstans för det är svindyrt att åka direkt hem och så många mellanlandningar och det tar så lång tid. Vi får se när vi ska boka allt. 
Jag har googlat massor (planeringsfreaket som jag är) och hittat jättebra hemsidor med billiga hotell/vandrarhem, flygbiljetter och bussbiljetter, så det kommer bli toppen! Jag hittade även världens deal på en hemsida med resa till Hawaii, ett paket där flygbiljetter dit och tillbaka till San Francisco och hotell ingick, superbra ju! 
Jag är så taggad, för taggad. Jag vill bara börja packa nu. Jag har redan börjat tänka på vad jag ska ha med mig. Om jag sett en specfik tröja i garderoben eller något sådant så har jag tänkt att "den där ska jag ha med mig", haha! Men det ska bli väldigt kul och spännande. Man växer också väldigt mycket när man gör en sådan resa och vi får klara oss helt själva. Jag kommer skriva mer om denna resan när det närmar sig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela