HANNAMARTINA

MIN FJÄRDE ADVENT

Publicerad 2015-12-22 12:00:00 i ALLMÄNT,

Vi köpte granen dagen innan, det brukar vi egentligen göra samma dag men nu gjorde vi det dagen innan för jag och min lillasyster skulle på släktkalas vid fyra-tiden. Men vi klädde den, vi gjorde julkola och satte upp lite mer julpynt! Det blev väldigt fint och jag tog en del bilder på granen, haha. Men allt pynt i var så fint. Min favorit var rådjuret, så glittrig och söt!
Det kanske inte blev det allra tydligaste bilderna eftersom jag tog dem med telefonen, men jag tycker de blev fina ändå! Snart julafton <3 <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela