HANNAMARTINA

KAOS

Publicerad 2014-09-23 19:43:49 i ALLMÄNT,

Godkväll :)
Eller vad man ska säga.
Jag sitter och pluggar just nu. Ska plugga fram till nio. Jag härmar min kära vän Annie. Hon slutar plugga vid nio för att hinna varva ner innan hon ska gå och lägga sig. Så nu testar jag det också. Eftersom jag sover så himla dåligt. Kan först och främst inte somna och sen när jag väl somnar så sover jag dåligt och så ska jag upp tidigt nästan varje dag. Så då ska vi se om det bli bättre när jag varvar ner mer på kvällarna. 
 
Innan jag lägger mig så ska jag duscha och plocka i ordning lite i mitt rum för det är kaos i mitt rum. Saker överallt och jag har bara inte haft energi att lägga på att städa, utan pluggat istället.
Nu började det regna! 
På torsdag fyller jag år!!!!!! YEY!
 
Nej, nu måste jag fortsätta plugga så jag hinner skriva klart alla punkterna tills klockan nio. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela