HANNAMARTINA

PRODUKTIV DAG MEN ÄNDÅ INTE

Publicerad 2014-10-05 20:16:43 i ALLMÄNT,

Hej på er! ♥
Nu har jag precis kollat klart på tv och målat naglarna. 
Imorgon är det skola igen och jag känner mig inte redo och inte utvilad inför det. För denna helgen har varit händelserik! I fredags så var jag på 20-tals middag hos en av mina närmsta vänner som har fyllt år. Det var väldigt trevligt och fick träffa massa nya människor. Väldigt roligt var det! Så sov jag hos Annie sen och när jag kom hem på lördagsförmiddagen så gjorde jag mig i ordning igen och sen blev jag körd till Sofia för vi skulle ha tjejmiddag tillsammans. Så vi förberedde det och sen hade vi jättekul hela kvällen, dansade och sjöng och åt världens godaste efterrätt! Vi skrattade väldigt mycket, så det har varit en lyckad helg. 
Idag var jag dock väldigt trött. Så jag städade i mitt rum och gjorde en nagellacksborttagningsburk eller vad man ska säga. Man lägger sån här tvättsvamp och så häller man i borttagningsmedlet. Så dekorerade jag burken också och sen gjorde jag även en hemmagjord lip scrub. Testade den och läpparna blev så mjuka! 
Efter det så var jag väldigt trött fortfarande så jag har bara tagit det lugnt resten av kvällen. Ska lägga mig i tid så jag får sova ordentligt och länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela