HANNAMARTINA

GALEN VECKA

Publicerad 2014-10-10 20:36:32 i ALLMÄNT,

... och det kommer bli en galen helg, inte den typ av galen som man kanske tror. Utan min helg består av plugg. 
Kul- nej, men jag ska försöka göra det bästa av situationen och få gjort så mycket som möjligt så att den kommande veckan blir lugnare. 
Det är även en massa saker som håller på att hända, men tyvärr kan jag inte berätta det just nu. Ska prata med pappa först och sånt. Men sen kommer jag att berätta eftersom det är en stor grej och det påverkar såklart. 
Det är en del av att jag inte haft lust att blogga, sen är det också för att jag prioriterar skolan före. 
Men jag ska försöka bättre mig lite och vara mer positiv. 
 
Nu är det skönt med helg i alla fall, det behövs även om min helg kommer bestå av plugg. 
Jag köpte lite olika saker på vägen hem idag som jag kan visa upp imorgon för då är det bättre ljus, så då blir bilderna finare!
Har även målat naglarna och jag ska lägga upp bilder på det alldeles strax! 
Nu ska jag gå och göra te! Älskar te extra mycket nu när det är höst- perfekta drycken (förutom chai latte då). 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela