HANNAMARTINA

SALTIG OCH SEG

Publicerad 2014-07-19 21:44:34 i ALLMÄNT,

GODKVÄLL! 
Nu ligger jag i båten i min favoritbyxor och insåg nyss att klockan redan är över halv tio!!!! Dagarna går så himla fort på sommaren och när man är ute med båten! Vi har snart varit ute i en vecka. Och vad jag vet så ska vi vara ute i alla fall 2 veckor sammanlagt om inte mer. Men det beror på vädret och enligt väderprognoserna (vädergurun är jag som sagt) så ska det var fint jättelänge! Så vi blir nog ute ett tag. Det är mysigt och roligt för det mesta (förutom bär det blir bråk, när vi stressar eller något annat negativt som händer). Saknar dock alla kompisar där hemma. De som har varit bortresta har ju kommit hem under tiden som jag är borta. 
Men jag ska träffa dem så fort jag kommer hem! ALLIHOPA.
Nu ska jag skriva lite i min båtdagbok, har gjort det (förutom förra året) varje år från första sommaren jag var med på båten när mamma och Johan hade träffats. Lite roligt att läsa när 9-10åriga Martina skriver om vad vi gjort på dagarna. 
Jag är faktiskt ensam i båten nu. Annika (Johans syster) och Tea (min kusin) är i deras båt bredvid, Leo (kusin) och Patrik (Annikas man) är ute och fiskar med gummibåten. Johan är ute med Karlsson och mamma och Frida äter glass någonstans. 

Dagen har i alla fall varit bra, dock väldigt varm men är det sommar så är det! Jag tycker dock att jag inte blivit så brun som mamma säger att jag blivit. Så det får bli att sola mycket mer imorgon haha! :) 
Efter jag har skrivit i båtdagboken ska jag nog läsa i min bok som jag har börjat läsa idag och ta något att dricka för jag är törstig! 
Förresten så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag lägger undan telefonen på dagarna (jag använder den knappt, min nya telefon-diet). Jag ska försöka att uppdatera bättre och hitta lite andra grejer att skiva om (så det inte bara handlar om våran båtsemester). Göra lite tidsinställda inlägg och sånt om olika grejer som jag kan hitta. 
Nu kommer mamma och Frida! 
Älskade byxorna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela