HANNAMARTINA

MIN SÄNG

Publicerad 2014-07-24 11:30:29 i ALLMÄNT,

Jag är en sån person som absolut älskar att ligga kvar i sängen på morgonen. Jag tycker att sängen är som skönast på morgonen! Den är otroligt skön på kvällen också när man är riktigt trött. Men på morgonen är den extra skön och man ligger perfekt hur man än ligger! Åh! 
Som ni kanske märker så längtar jag efter mig säng, jättemycket! 
Det är mysigt att sova i båten, men efter några nätter så blir det rätt obekvämt faktiskt. Mamma, Johan och Frida sover inne i hytten, där är dynorna ganska tjocka. Men jag sover där bak och där är dynorna tunna. Så jag har ont i ryggen, axlarna och nacken... Inte skönt! Så jag vill sova i min egen säng så snart som möjligt!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela