HANNAMARTINA

PANDA POP

Publicerad 2014-12-12 21:04:42 i ALLMÄNT,

Beroende av ett nytt spel. Panda pop. Det är egentligen inget speciellt, man ska rädda pandans ungar genom att slå ner bollar eller hur man ska kunna förklara det, haha. 
Är på level 32 och jag ladda ner det i förrgår. 
 
Om en stund så ska vi kolla på Anna Phil, älskar den serien!
Dagen har varit bra. Jag fick jätteont i magen igår kväll och var vaken länge. Sen vaknade jag av att det gjorde ont också imorse. Jag hade i migrän igår och så tog jag mina mediciner och eftersom de är starka så måste jag ta magmediciner också för de är "elaka" mot magen. Men så gjorde jag inte det för jag brukar inte göra det när jag inte tar den regelbundet. Och så har jag varit så stressad den senaste tiden och det är jag fortfarande. Så tabletterna jag tog igår försämrade min mage och satte igång en magkatarrliknade grej. Så när jag tog magmedicin idag så hjälpte det. Även om det gör ont när man har stressmage som det kallas och magkatarrliknande, så är det ändå "bra" för så fort jag kände mig stressad idag så började det göra ont och det var bra för då stannade jag upp och andas och tog det lugnt.
Just nu är det bra ochd et gör inte ont.
 
 
Idag när jag kom hem och inte behövde göra något plugg så blev jag lite uttråkad och visste inte riktigt vad jag skulle göra, haha! Men imorgon och på söndag ska jag plugga men inte hela tiden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela