HANNAMARTINA

HEJ OCH GODNATT

Publicerad 2014-12-11 22:15:45 i ALLMÄNT,

Herregud förlåt, jag som sa att jag skulle uppdatera bättre idag.. Hehe.
Men jag har pluggat sen jag kom hem. Har prov imorgon. I sociologi och även en redovisning i samhälle. Har lite smått ångest inför det men jag pratade med Sofia idag och hon gav goda råd och sa att bara jag gör mitt bästa och om det inte går som jag hade tänkt mig så är det bara att göra om när vi har ett sånt tillfälle. 

Det har varit en väldigt känslosam dag och mycket har hänt. Inget jag tänker gå in på så jättemycket just nu för jag är alldeles för trött. 
Imorgon så börjar äntligen helgen och vi ska kolla på Anna Phil på kvällen, en jättebra dansk polisserie. Den är några år gammal men sååå bra! 
På lördagen vankas julshopping och plugg. Jag har inte köpt en ända julklapp ännu. Bra Martina. Bara planerat lite vad jag ska köpa men inte gjort något mer. 
Sen på söndagen så är det plugg och släktkalas och sen plugg.
På måndag och onsdag så har jag prov och sen är det över. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter ett lov som jag gör nu. Detta lovet behövs verkligen! Ni anar inte. Jag har stressat ihjäl mig och om vi har fortsatt såhär i två veckor till då hade jag nog helt ärligt blivit utbränd. Jag är på bristningsgränsen just nu. Men jag ska se till att jag vilar upp mig på lovet och gör roliga saker! 
Lovet börjar bra på fredagen i alla falla för då ska jag och några kompisar ha julmys! Väldigt roligt och trevligt! 

Nu måste jag sova för jag är så trött. Sen va ja så dum idag att jag gick upp en timme för tidigt och stressade för att hinna med fel buss. Sen när jag nästan är framme vid skolan så inser jag att det är över en timme kvar tills jag börjar. Igen, bra Martina. Så jag satt och pluggade till franska provet. Hade ångest. Men det gick galant om jag får säga det själv. Om jag inte räknat fel eller om hon tycker annorlunda så har jag fått ett A på det provet. Ett A. Har aldrig fått ett A på ett franska prov tror jag. Bara på glosförhör och sånt. Men inte riktiga prov! YEEEEY ME! 

Godnatt alla underbara! Vi göra imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela