HANNAMARTINA

ÅNGEST...!

Publicerad 2014-12-10 16:15:20 i ALLMÄNT,

Kom hem för kanske en timme sen?
Sitter och har lite ångest för imorgon är det franskaprov och det känns som jag inte kan någonting...! 
Och måste få godkänt på detta provet annars kommer jag att börja gråta!
Men jag får tänka så här att: jag vet att jag är trött och bara vill kolla på en film nu och mysa i min säng, men det går inte för du måste plugga franska- men imorgon är franskaprovet över och du har liiiite mindre plugg kvar. Så kämpa på! Och andas!! 
 
Jag ska plugga mycket och göra mitt bästa. Jag ska sitta upp till 12 om jag behöver det! Min franskalärare sa att om man läser något åtta gånger om så kan man det sen, är det så? Hoppas det för jag kommer läsa det typ 15 gånger om idag. 
Så jag är ledsen men detta kommer bli det enda inlägget idag för jag måste verkligen fokusera på franskan idag! Ska även hinna med lite sociologi. Så tyvärr, men imorgon kommer det bli fler! 
 
Hoppas alla får en fin kväll! Hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela