HANNAMARTINA

2014 GÅR MOT SITT SLUT

Publicerad 2014-12-28 12:45:29 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Idag är det söndag och det känns som att vi börjar skolan imorgon men det gör vi inte! 
Jag har sålt min laptop som jag hade innan för att jag vill ha en bättre och nyare. Så vi köpte en macbook pro 13 tum men retina skärm. Den modellen som vi köpte var den bästa modellen och jag har använt den lite nu och den är jättebra! Pengarna som vi fick när vi sålde den gamla ska gå till att betala denna, sen ska jag betala en del själv och sen betalar mamma resten, så en tredje del var kan man säga. 
Så jag är väldigt nöjd med denna datorn. Den är smidigare, lättare, lite mindre även om min andra också var 13 tum men den var tjockare, hade bredare kanter osv, den är väldigt snygg och jag älskar den! 
 
Jag hade en väldigt bra jul och fick väldigt fina presenter av min föräldrar och släktingar och vänner. 
De bästa sakerna som jag fick var: Michael Kors väskan (jag fick önska mig en dyrare sak i år så då önskade jag mig en sådan och jag älskar den med och den är stor och rymlig och jättefin), Vänner-boxen, presentkort på olika affärer och alla böcker jag fick! Sen var såklart det andra jättebra också, men dessa var de bästa! 
 
Det är mycket som kommer hända nu under det nya året, vi ska åka skidor i Sälen (mamma ska dock inte med för hon måste jobba och fixa med nya lägenheten), vi ska flytta och så börjar ju skolan igen. Inte så jättemycket som händer men det är mycket som händer inom dessa grejerna. 
Nu är det 1 vecka och 6 dagar kvar tills vi ska flytta. Det är både spännande och sorgligt. 
Men vi kommer fortfarande att träffas och göra saker tillsammans. Jag tycker att det är bra att mamma och Johan är vänner och att vi kan göra saker tillsammans fast de ska gå isär. Det underlättar ju allt lite mer och göra det lättare för Frida. 
 
Nu ska vi äta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela