HANNAMARTINA

THIS OR THAT TAG

Publicerad 2013-12-21 18:12:10 i FRÅGOR, TAGS,

Tänkte göra en sån här tag, för jag glooglade lite på olika tagar och den här är rätt vanlig, så jag tänkte göra den. För det kan ju vara ltie kul! Jga gillar att göra tagar som ni kanske märkt. 

♥ MAKEUP
Rouge eller bronzer 
Läppglans eller läppstift -läppglans brukar bli så kletigt...
Eyeliner eller mascara
Foundation eller concealer
Neutrala eller färgade ögonskugga
Pressade eller lösa ögonskuggor
Borstar eller svampar

♥ NAGLAR
O.P.I eller China Glaze - jag vet att jag inte har något China Glaze, men det är bra och jag vill ha det!
Långa eller korta - har haft korta i stort sett hela mitt liv, så nu ska de vara långa. Lagom långa i alla fall :)
Akryl eller neutrala - båda är lika fint tycker jag!
Ljusa eller mörka färger - jag tycker att båda är fint och det är blandat vad jag har, men jag inte inte välja en. 
Blomma eller ingen blomma (dekoration på naglarna)

♥ KROPP
Parfym eller Body Splash - har inte body splash.
Lotion eller Body Butter - båda är lika bra!
Duschkräm eller tvål
LUSH eller Övriga "bad" företag

♥ MODE/KLÄDER
Jeans eller mjukisbyxor
Lång ärmat eller kort ärmat
Klänning eller kjol
Randigt eller rutigt
Flip flops eller sandaler -gillar sandaler också, alltså typ ballerina och sånt!
Halsduk eller mössa
Vanliga eller hängande örhängen
Halsband eller armband
Klackar eller låga - älskar klackskor, fast jag inte har det så ofta. 
Cowboy Boots eller ridstövlar - inget utav det. 
Jacka eller Hoodie
Forever 21 eller Charlotte Russe
Abercrombie eller Hollister
Saks 5th eller Nordstrom - inget utav dem, har aldrig handlat i dessa affärer. Saks finns inte i Sverige. 

♥ HÅR
Lockigt eller rakt - Gillar båda. Jag har ju rakt hår. Men någonstans i mellan rakt och lockigt skulle jag vilja ha :)
Bulle eller hästsvans
Hårnålar eller fjäril klipp (dekorationshårspännen tror jag det är).
Hårspray eller gel
Långt eller kort - båda är lika fint. Men jag har ju långt hår, men jag funderade på att klippa av det. Men jag gjorde inte det. Får se om jag vågar någon gång.. hehe
Ljust eller mörkt - mörkt hår är såklart fint, men på mig själv så föredrar jag ljust. 
Sidolugg eller full lugg 
Uppsatt eller nedsläppt

♥ RANDOM
Regn eller sol
Sommar eller vinter
Hösten eller våren - jag gillar båda. 
Choklad eller vanilj
Östkusten eller västkusten - alltid västkusten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela