HANNAMARTINA

THIS DAY...

Publicerad 2013-12-10 21:11:15 i ALLMÄNT,

...har nog varit en av de roligaste dagarna! Vi fick sluta ungefär 25 minuter tidigare från franskan, vilket var superskönt eftersom man är så trött vid den tiden. Så det gjorde mig och Madde väldigt glada och det höll i sig hela dagen. Var på speed hela dagen! 
Och Sofia kom tillbaka till skolan idag, hon var inte i skolan igår- så det var alldeles tomt utan henne. MEN NU VAR HON TILLBAKA!!!! :D
Efter franskan hade vi matte, något jättekonstigt denna veckan- behöver hjälp! Lunch, med hög musik i bamba, det är musikhjälpen denna veckan så man fikc köpa kakor och lyssna på musik i bamba. Sen hade vi samhällskunskap och då hade vi prov! Jag hade övat bra och kunde det. Jag satt kvar sist av alla, så Sofia fick vänta på mig, hehe. Jag skrev väldigt mycket, så det tog lång tid haha. Skrev 8 sidor på 5 frågor haha, så nu ska jag fanimej ha ett A! 
Så var det rast igen, för har några långa raster på tisdagar, sen var det dags för natur och vi gick i genom lite genetik. Så fick vi spela något spel på datorerna som hade med DNA och RNA att göra. Okej, det var inte ett spel, utan en övning. Men det är roligare att säga spel. Då låter det roligare än vad det är, haha! Sista lektionen var engelska- en seg lektion eftersom den är den sista och klockan är mycket och man vill hem. Vi får inte ha mobiler på den lektionen heller- så han samlar in dem för de flesta sitter med dem hela tiden. Man kände sig lite naken haha! 
I alla fall, det blev en flummig lektion för vi skulle diskutera frågor i grupper på engelska då och David kom till oss och skulle diskutera och så gjorde vi det. Och pratade en massa och hel konstiga saker. Allt ifrån misstolkningar av teckningar som han gjorde till att han ritade på sina biceps... Haha! Nej, men det var kul! 
Tillslut var skoldagen slut och vi fick gå hem. När jag kom hem så dog jag i princip i sängen. 
Imorgon är jag ledig! Men jag ska faktiskt plugga och mysa med min mamma som också är ledig. Vi ska även göra lite julkort. Ska gå upp i tid imorgon så jag kan få gjort allt så snabbt som möjligt, så vi kan hitta på något! Nu ska jag läsa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela