HANNAMARTINA

SÖNDAG

Publicerad 2013-12-29 18:04:33 i ALLMÄNT,

Dagen gick i raket fart...
Klockan är sex och jag är hur trött som helst. Gick upp rätt tidigt idag för jag skulle vara hos pappa vid 11. 
Vi åt brunch, bytte julklappar och lekte med Eddie, sen så följde pappa mig till bussen. Så det var mysigt!
Nu ikväll ska jag träffa tjejerna och vi ska gå och äta middag tillsammans. Sen ska de vidare, men jag ska hem. Det ska bli mysigt att träffa dem igen, allihopa. Så vi ska gå på thairestaurang. Jag hade ju tänkt att mellandagsshopping skulle komma upp idag. Tror inte jag hinner med det. Eftersom jag var hos pappa rätt länge så hann det bli mörkt. Så bilderna blev inte bra. Så jag får fota det igen imorgon på morgonen när det är ljus och lägga upp. Ledsen för det, men jag ska fixa så att det kommer upp imorgon. Lovar!
 
I alla fall i julklapp, av pappa och Annalena, så fick en liten moroccan oil, tre nagellack, ett presentkort på manikyrbehandling, pengar och nagelfilar. Väldigt uppskattat! :D
Så det var väldigt bra julklappar tycker jag! 
Hoppas eran söndag har varit bra! Nu är det ju inte långt kvar till nyår. Har ni några nyårslöften?
Just nu har jag inte några direkta nyårslöften/mål. Har inte tänkt så mycket på det. Men jag kan fixa ett inlägg med mina nyårlöften när jag har tänkt lite mer. 
 

Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2013-12-31 10:16:06

Hej lilla hjärtat!

Oj va mycket presenter som öses över dig. Undrar just hur många nagellack du egentligen har i dina gömmor och hur du ska hinna använda alla innan de torkar? Men det är ju inget stort problem - utan ett I-landsproblem som jag brukar säga.

Kramar farmor

Svar: Hej! Ja, jag har fått så många fina julklappar i år! Jättenöjd! Jag har 96 nagellack nu. Innan hade jag 97, och så rensade jag ut så jag hade 70st och nu har jag samlat på mig fler igen haha! Jag älskar nagellack! :) jag målar naglarna ganska ofta så jag hinner nog använda alla. Det brukar hålla i 2 år innan de torkar. Vissa har hållit längre. Kram!
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela